sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

#15 Kuulumisia

Hups! Viimeisimmästä postauskerrasta onkin jo yli viikko, joten on aika päivitellä tätä blogia. Viime viikon sunnuntaina oli minzun pitämä estevalmennus, jossa oli minun ja Minzun lisäksi yksi kaverini. Käytiin myös pitkällä maastolenkillä ja mentii vielä lopuksi Minzun kanssa koulua Dominolla ja Linnealla. Ei siitä sen enempää, koska kuvia ei ole tältäkään kerralta. Annoin risteytysponiruunan Laikun Minzulle ylläpitoon.
Perjantaina harjoittelin Nalle-Puhin kesällä pitämiin kenttäkisoihin vapaata kouluohjelmaa Mintulla ja hyppäsin tamman kanssa 50 cm ratana. Tästäkään ei kuvia valitettavasti ole :(
Lauantaina menin katsomaan kaverini vuokrahevosta ja se oli ihan älyttömän söpö <3
 Lauantaina, kun kaverini oli liikuttanut vuokrahevosensa, menimme hakemaan Samanthan ja keppariestevalmennus alkoi! On se kumma, kun nyt kisoja ja valkkuja putkahtaa joka paikasta ja vielä pari kuukautta sitten luulin vielä, että olin paikkakunnan lähes ainoa keppistelijä :D Mutta valmennus alkoi ja hypättiin pystyjä ja kentällä oli yksi okserikin. Niinkuin kaikki kaverini/kaveriporukkani pitämät valmennukset, ei tämäkään mennyt iha nappiin. Hypättiin mitä esteitä sattuu, laiskoteltiin ja lopuksi lähdettiin vielä maastoon ja tehtiin läpällä kepparilyhäri xD
 Vielä muutama kuva valkusta:
 Samantha ja hänen kepparinsa (en muista nimeä :D) 50 cm
 Tyylillä yli ali ;)
 60 cm
 Minä ja Judy 60 cm
 60 cm
80 cm

Huomenna tai ylihuomenna tulee vielä erikseen postaus Helsinki Horse Fairista, jossa olin tänään :) Siellä oli ihan superkivaa ja ensi vuonna uudestaan!

3 kommenttia:

  1. Kenel tammal harjottelit? Ja mä oisin kans tullu horse fairiin mut en sit tullu ku oisin joutunu olee yksin ku olitte mielummin jossun kaa

    VastaaPoista
  2. Mun hepan nimi on Candy Crush. :) ja eiih, laitoit ton beautiful spagaatikuvan XD

    VastaaPoista
  3. Harjottelin Mintulla eli samalla hepalla, kun tota koulua. Ja me ei tiietty et oisit halunnu tulla mukaan ku et ollu puhunu siitä mitään :) Ja Jossu kysy ensin nii se sit tuli mukaa, kyl säki meijä porukkaa oisit mahtunu :D Ja Samantha, OK ja tietysti mä laitoin sen ku se oli niin tyylikäs alitus ;)
    Ja en jaksanu kirjautuu sisää ~Tiqru

    VastaaPoista